Regulamin

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. W poniższym regulaminie przedstawione są zasady: składania zamówień, sprzedaży produktów, realizacji zamówień i wysyłki.

1.2. Wszelkie pytania należy kierować na:
* e-mail: shop@cannamedic.com.pl
* kontakt telefoniczny: +48 696 578 675
* bezpośrednio w placówce/firmie/siedzibie: 31-155 Kraków, Ogrodowa 4

1.3. Aby zamówić produkty dostępne na stronie musisz mieć ukończone 18 lat.

1.4. W większości krajów Unii Europejskiej, posiadanie i handel produktami zawierającymi CBD oraz pochodne i ich składowe jest dozwolone. Produkty zawierają śladowe ilości THC do 0,2% oraz pochodne mieszczące się w ramach obowiązującego prawa w Polsce.

1.5. Wszystkie informacje zawarte w opisach produktów oraz na opakowaniach, służą celom informacyjnym na temat danego produktu.

1.6. Wyłącznym właścicielem praw do opisów towarów oraz zdjęć posiadają producenci tych produktów.

1.7. Nasz sklep jest prowadzony przez firmę zarejestrowaną na terenie Unii Europejskiej i na terenie Unii Europejskiej płacimy podatek.

1.8. Personel sklepu stacjonarnego jak i internetowego został przeszkolony aby maksymalnie służyć wiedzą i pomocą na temat naszych produktów oraz ich właściwego zastosowania. Masz pewność, że obsłuży cię osoba kompetentna i profesjonalnie przygotowana.

1.9. Opisy produktów w sklepie stacjonarnym jak i na www, znaki towarowe, marki są własnością m.in. producentów Holenderskich, Czeskich, Hiszpańskich, Włoskich, Szwajcarskich lub zapożyczone z sieci internet, które nie godzą w Polskie prawo i są zgodne z obowiązującymi swobodami obywatelskimi w tym wolności słowa.
Zgodnie z Konstytucja RP z 2 Kwietnia 1997 Art. 54, punkt 1

 

2. CENY I WARUNKI SPRZEDAŻY

2.1. Wszystkie ceny dostępne na stronie, wyrażone są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

2.2. Ceny produktów nie zawierają kosztów dostawy.

2.3. O koszcie dostawy, kupujący jest informowany w sposób widoczny w czasie składania zamówienia.

 

3. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

3.1. Składanie zamówień, sprzedaż możliwe jest poprzez:
* stronę internetową: www.cannamedic.com.pl
* e-mail: shop@cannamedic.com.pl
* kontakt telefoniczny: +48 696 578 675
* sklep stacjonarny: Kraków 31-155, Ogrodowa 4

3.2. Zamówienie przez www można złożyć bez konieczności rejestracji konta.

3.3. Wszystkie zamówienia przyjmowane są codziennie przez cały tydzień, przez całą dobę.

3.4. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku. Czas realizacji zamówienia od momentu złożenia zamówienia do wysłania przesyłki to 1-2 dni robocze.

3.5. Problem z kliknięciem: "POTWIERDŹ ZAMÓWIENIE". Twoja przeglądarka nie zaakceptowała cookies/ciasteczek z Naszej strony. Pamiętaj aby twoja przeglądarka akceptowała „cookies”
Jeśli nadal masz problem i nie możesz sobie z tym poradzić, zawsze możemy przyjąć zamówienie na e-mail lub drogą telefoniczną.

3.6. Po złożeniu zamówienia, kupujący otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia na e-mail wraz z numerem zamówienia oraz dodatkowymi informacjami. (W przypadku braku potwierdzenia złożenia zamówienia na e-mail, koniecznie sprawdź SPAM)

3.7. Wszelkie niezbędne dane przyjdą w wiadomości e-mail.

3.8. "ZAMÓWIONE TOWARY WYSŁANE" Twoja przesyłka w tym momencie została oddelegowana do wysyłki na pocztę, do paczkomatów lub zabrana przez kuriera.

3.9. Sklep zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia, w którym Kupujący podał niepełne lub nieprawdziwe dane.

 

4. KOREKTA ZAMÓWIENIA

4.1. Kupujący może dokonać korekty zamówienia, gdy zamówienie nie otrzymało statusu: "ZAMÓWIONE TOWARY WYSŁANO"

4.2. W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu zamówienia. Na sklepowy numer telefonu …………. lub e-mail ……………. należy podać numer zamówienia lub inne dane tak aby można było zlokalizować przesyłkę i dokonać potrzebnych zmian.

4.3. Korekty zamówienia najlepiej dokonywać z e-maila/numeru telefonicznego na który było już składane zamówienie. W innym przypadku, sklep będzie wymagał dodatkowych informacji, które były zawarte w zamówieniu aby potwierdzić zgodność danych do dalszych procesów korekty zamówienia.

 

5. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

5.1. Kupujący może anulować zamówienie tylko w przypadku, gdy zamówienie jeszcze nie otrzymało statusu: "ZAMÓWIONE TOWARY WYSŁANO"

5.2. W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu zamówienia. Na sklepowy numer telefonu +48 696 578 675 lub e-mail shop@cannamedic.com.pl należy podać numer zamówienia lub inne dane tak aby można było zlokalizować przesyłkę i ją zatrzymać.

5.3. Anulowanie zamówienia najlepiej dokonywać z e-maila/numeru telefonicznego na który było już składane zamówienie. W innym przypadku, sklep będzie wymagał dodatkowych informacji, które były zawarte w zamówieniu aby potwierdzić zgodność danych do dalszych procesów anulowania zamówienia

 

6. WYSYŁKA, KOSZTY ZAMÓWIEŃ

6.1. Darmowej wysyłce poddane są wszystkie zamówienia powyżej 1000,00 zł.

6.2. Wysyłka zamówień, odbywa się za pośrednictwem:
* Firmy Kurierskiej
* Poczty Polskiej
- Płatność z góry / Polecony Priorytet / Paczka 24
- Płatność przy odbiorze / Paczka 24
* Paczkomatów InPost
* Odbioru osobistego – w wybranym sklepie stacjonarnym

6.3. Wysyłki listów/paczek odbywają się raz dziennie około godziny 14:00-15:00
Dla Paczkomatów InPost wysyłka jest również w godzinach nocnych oraz soboty i niedziele.

6.4. Koszty wysyłki:

POLSKA
* Kurier
Wpłata na konto (przelew): 10,00  zł
Płatność przy odbiorze: 10,00 zł

* Poczta Polska
Wpłata na konto (przelew): 10,00  zł
Płatność przy odbiorze: 10,00  zł

* Paczkomat InPost
Wpłata na konto (przelew): 10,00  zł
Płatność przy odbiorze: 10,00  zł

* Odbiór osobisty
0,00 zł

 


************ 8. NUMER PRZESYŁKI I ŚLEDZENIE. ************

8.1. Dla przesyłek: Firmy kurierskiej, Paczkomaty InPost i Poczta Polska (płatność przy odbiorze) numer paczki wysyłany jest natychmiast na e-mail przy zmianie statusu na: ZAMÓWIONE TOWARY WYSŁANE. Dla osób zarejestrowanych numer paczki jest również dostępny w panelu
Nawigacyjnym po zalogowaniu się na konto.

8.2. Dla przesyłek Poczta Polska - Płatność z góry (przelew) numer paczki wysyłany jest na e-maila następnego dnia od zmiany statusu na: "ZAMÓWIONE TOWARY WYSŁANE"

8.3. Poniżej odnośniki stron, gdzie można samodzielnie śledzić paczki:
* Firma kurierska: 
* Poczta Polska:
* Paczkomaty InPost:


************ 9. RODZAJE PŁATNOŚCI. ************

9.1. Wpłata na konto (przelew)

* Dane do przelewu:
ARANUKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nr konta: 82 1160 2202 0000 0004 5138 2426
Pamiętaj aby w tytule przelewu wpisać: Numer Zamówienia.
W przypadku szybkiej płatności lub wpłaty kartą debetową/kredytową dane do przelewu zostaną automatycznie wypełnione.


* Wpłaty zagraniczne
Dane do przelewu
Nr. Konta: 82 1160 2202 0000 0004 5138 2426 Pamiętaj aby w tytule przelewu wpisać: Numer Zamówienia.
W przypadku szybkiej płatności lub wpłaty kartą debetową/kredytową dane do przelewu zostaną automatycznie wypełnione


* Czas księgowania wpłaty jest zależny od Twojego banku i metody przelewu w 99% przypadkach wpłata jest u nas do 12.00 dnia następnego. W przypadku szybkiej wpłaty pieniądze na koncie są księgowane natychmiast.
W Naszym sklepie od momentu zaksięgowania wpłaty do wysłania przesyłki, upływa maksymalnie
…………….. godzin / dni
- Przelew wewnętrzny - Czas zaksięgowania wpłaty: 0 h
- Przelew tradycyjny - Czas zaksięgowania wpłaty: do 24h
- Poczta Polska Przekaz Pocztowy na konto - Czas zaksięgowania wpłaty: 24-48h
- Wpłata w placówce naszego banku - Czas zaksięgowania wpłaty: 0 h
- Szybka wpłata czas księgowania 0 h

9.2. Płatność za pobraniem / Płatność przy odbiorze
Zamówienia złożone do godziny 14.00 wysyłka tego samego dnia (w nielicznych przypadkach dnia następnego)

 

************ 10. ZGŁASZANIE REKLAMACJI / Zwrot / Odstąpienie od umowy na odległość ************

10.1. Reklamować można produkty, które zostały uszkodzone w drodze transportu.

10.2. Produkty mechaniczne, elektroniczne, które noszą uszkodzenia fabryczne lub nie spełniają
swoich funkcji z przyczyn technicznych wynikających z wadliwości danego produktu/egzemplarza.

10.3. Produkty objęte gwarancją lub dodatkową gwarancją producenta w czasie trwania gwarancji.
Produkt zostanie naprawiony a w przypadku niemożności realizacji napraw, zostanie wymieniony na nowy egzemplarz lub sklep dokona zwrotu poniesionych kosztów.
W przypadku naprawy gwarancyjnej dalszy okres gwarancji nie ulega zmianie jest jego dalszą kontynuacją. Czas napraw gwarancyjnych może być różny i określony przez konkretnego producenta.
Klient zostanie poinformowany o czasie naprawy lub czasie wymiany produktu mieszczącym się w granicach ustawowych.

10.4. Jak reklamować produkty?
* napisz do Nas e-mail na: shop@cannamedic.com.pl lub telefonicznie +48 696 578 675
* numer zamówienia.
* przedstaw dowód zakupu
* krótko opisz powód reklamacji.
* jeśli produkty był kupiony w sklepie stacjonarnym, produkt reklamowany powinien zostać dostarczony do konkretnego sklepu.

10.5. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (przez www, tel lub inny kanał komunikacji między innymi czat) bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
Aby odstąpić od umowy należy wypełnić formularz i wysłać go na adres siedziby firmy pocztą tradycyjną lub poprzez email. Produkty zwracane nie mogą nosić śladów uszkodzeń czy naruszeń integralności opakowania w którym zostały dostarczone do klienta. W przeciwnym wypadku sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

 

************ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE. ************

11.1. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest równoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.

11.2. Powyższy regulamin nie ma na celu ograniczenia praw Kupującego. Wszelkie wątpliwości z reguły interpretowane są na korzyść Kupującego.

11.3. Sklep zastrzega sobie prawo do możliwość zmian Regulaminu.