Pytania i odpowiedzi

Czy doszła wpłata?
Zanim wyślesz email warto sprawdzić status zamówienia, logując się na swoim koncie.
Przy każdej zmianie statusu klient jest informowany wiadomością e-mail.

konta gmail / yahoo / hotmail - często wrzucają wiadomości sklepowe do SPAM, gdy nie dostajesz od nas wiadomości koniecznie tam zajrzyj.

Jeśli zobaczysz "zamówione towary wysłane" - Twoja przesyłka jest już w drodze do Ciebie.

Nadal masz problem ? napisz email podając NUMER ZAMÓWIENIA, szybko ustalimy na jakim etapie jest zamówienie.

Czas księgowania wpłaty jest zależny od Twojego banku i metody przelewu w 99% przypadkach wpłata jest u nas do 12.00 dnia następnego.
W sklepie od momentu zaksięgowania wpłaty do wysłania przesyłki upływa maksymalnie X godzin.

Wysyłki listów | paczek odbywają się 1 raz w ciągu dnia o XX:XX godzinie
Dla paczkomatów wysyłka jest również w godzinach nocnych oraz Soboty.


Czy wysłaliście paczkę?
Sprawdź status swojego zamówienia logując się na swoim koncie.
Odczytaj status zamówienia który powie Ci na jakim etapie jest zamówienie.
Jeśli masz problem napisz email a w nim koniecznie NUMER ZAMÓWIENIA
Nasz sklep zawsze informuje o nadaniu przesyłki, sprawdzaj skrzynkę email.

Numer przesyłki i śledzenie
Dla przesyłek: Firmy kurierskiej XXXXX , Paczkomatów InPost i Poczta Polska (płatność przy odbiorze) numer paczki wysyłany jest natychmiast na e-mail przy zmianie statusu na: "zamówione towary wysłane"

Dla przesyłek Poczta Polska - Płatność z góry (przelew) numer paczki wysyłany jest na e-maila następnego dnia od zmiany statusu na: "zamówione towary wysłane"

Poniżej strony gdzie można sobie samodzielnie śledzić paczki:

POCZTA POLSKA

http://emonitoring.poczta-polska.pl

KURIER ………………………………….

………………………………………………….

PACZKOMATY

http://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE

http://emonitoring.poczta-polska.pl

DUŻE ZAMÓWIENIA

kontakt tel lub email – ceny, transport oraz wszelkie kwestie w tym wypadku będą ustalane indywidualne. Przez pojęcie duże zamówienie rozumieć należy zamówienia o kwocie powyżej xxxxx zł

Nadal nie otrzymałem paczki/listu
Sprawdź status swojego zamówienia logując się na swoim koncie.
Odczytaj status zamówienia który powie Ci na jakim etapie jest zamówienie.
Czas dostawy jest liczony od chwili zmiany statusu zamówienia na "zamówione towary wysłane" od tego momentu dostawca ma określony czas na realizację.

Niemal każdy z przewoźników zastrzega sobie określony czas dodatkowy na dostawę w przypadku zdarzeń losowych lub problemów logistycznych.

Nasz klient nie musi się martwić o przesyłkę gdyż dajemy 100% gwarancji na otrzymanie zamówionego towaru i każde zgłoszenie załatwiamy pozytywnie.

Bardzo często listonosz lub kurier wystawia awizo (brak obecności adresata) zarówno nasi kurierzy jak i poczta polska zostawiają paczkę w najbliższej placówce pocztowej. Wówczas warto do nas napisać email a w nim opisać krótko problem oraz podać numer zamówienia. Ustalamy status zamówienia i przesyłki a następnie niezwłocznie informujemy klienta.
W wiadomościach email prosimy o zachowanie ciągłości pisowni ułatwi to znacznie komunikację.

Zmiany w statusie zamówienia?
Sklep informuje klienta emailem przy każdym zmianie statusu. Dzięki czemu jesteś poinformowany na jakim etapie jest Twoje zamówienie.

ZAMÓWIENIE OTRZYMANE
Gratuluję! wszystko przebiegło pomyślnie a samo zamówienie zostało złożone i przyjęte przez system prawidłowo. Na tym etapie jest kompletowanie nasion, gadżetów i dodatków a następnie tagowane numerem zamówienia.

ZAMÓWIENIE PRZYJĘTE
Twoje zamówienie zostało przyjęte prawidłowo i już posiada swój numer. Koniecznie sprawdź wiadomość email (może być w spamie) aby odczytać szczegóły.
Wszelkie niezbędne dane przyjdą w wiadomości email

ZAMÓWIENIE REALIZOWANE
Zamówienie zostało sprawdzone i jest już spakowane oraz gotowe do wysyłki. Na tym etapie oczekujmy już tylko na wpłatę.
Jeśli to zamówienie "za pobraniem" zamówienie zostanie niemal natychmiast wysłane.

ZAMÓWIONE TOWARY WYSŁANE
Przesyłka w tym momencie została już oddelegowana do wysyłki na pocztę lub zabrana przez kuriera UPS. W przypadku PACZKOMATÓW twoje zamówienie zabrał nasz prywatny kurier i rozwozi po paczkomatach.