Prawo do odstąpienia od umowy

ZGŁASZANIE REKLAMACJI / Zwrot / Odstąpienie od umowy na odległość

1. Reklamować można produkty, które zostały uszkodzone w drodze transportu.

2. Produkty mechaniczne, elektroniczne, które noszą uszkodzenia fabryczne lub nie spełniają
swoich funkcji z przyczyn technicznych wynikających z wadliwości danego produktu/egzemplarza.

3. Produkty objęte gwarancją lub dodatkową gwarancją producenta w czasie trwania gwarancji.
Produkt zostanie naprawiony a w przypadku niemożności realizacji napraw, zostanie wymieniony na nowy egzemplarz lub sklep dokona zwrotu poniesionych kosztów.
W przypadku naprawy gwarancyjnej dalszy okres gwarancji nie ulega zmianie jest jego dalszą kontynuacją. Czas napraw gwarancyjnych może być różny i określony przez konkretnego producenta.
Klient zostanie poinformowany o czasie naprawy lub czasie wymiany produktu mieszczącym się w granicach ustawowych.

4. Jak reklamować produkty?
* napisz do Nas e-mail na: shop@cannamedic.com.pl lub telefonicznie +48 696 578 675
* numer zamówienia.
* przedstaw dowód zakupu
* krótko opisz powód reklamacji.
* jeśli produkty był kupiony w sklepie stacjonarnym, produkt reklamowany powinien zostać dostarczony do konkretnego sklepu.

5. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (przez www, tel lub inny kanał komunikacji między innymi czat) bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.


Aby odstąpić od umowy należy wypełnić formularz i wysłać go na adres siedziby firmy pocztą tradycyjną lub poprzez email. Produkty zwracane nie mogą nosić śladów uszkodzeń czy naruszeń integralności opakowania w którym zostały dostarczone do klienta. W przeciwnym wypadku sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu.

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Kupujący ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.